Informacja prasowa – DiamantPaździernik 2019Słodkie napoje na jesienne dniCoraz dłuższe, chłodne dni w sezonie jesienno-zimowym nie napawają optymizmem. Aby szybko dodać sobie energii i poprawić nastrój polecamy rozgrzewa
26,6% kobiet i ok. 10% mężczyzn chorych na łuszczycę rezygnuje z leczenia po podjęciu decyzji o dziecku, wynika z badania przeprowadzonego przez AMICUS Fundacja Łuszczycy i ŁZS w ramach kampanii „Planujemy Nowe Życie”Łusz
Warszawa, 24.08.2022Ciężki powrót z urlopu? Radzimy, jak bezboleśnie wrócić do pracy po wakacjach!Niechęć na myśl o powrocie do pracy, poczucie przytłoczenia, zmęczenie mimo wypoczynku na urlopie – to składowe tzw. Synd
Informacja prasowaGrajewo, 18 sierpnia 2020Zaplanowanie menu na cały dzień nie jest prostą sprawą. Często, pomimo zbilansowanych posiłków dopada nas nieopanowana chęć na dodatkową przekąskę. Po co warto wówczas sięgną�
WADOOWICE, 31.01.2020 r.10 porad jak wytrwać w postanowieniach noworocznych – zbilansowana dieta i aktywność fizycznaZ początkiem każdego roku podejmujemy szereg nowych postanowień. Najczęściej dotyczą one zdrowszej diety,
Nowy Sącz, 10 września 2019 r.Grzybobranie: co zrobić z darów lasu?Sezon na grzyby w pełni. Dary lasu mogą być ciekawym i aromatycznym uzupełnieniem codziennego jadłospisu. Co dobrego można upichcić z podgrzybków, maślak
Informacja prasowa Wrocław, 24 lutego 2021 r. Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”. Projekt ma na celu promoc
Zaparcia w podróżyPrzyczyny i doraźna pomoc w problemachWarszawa, 26 czerwca 2019 – Zaparcia to jedne z najczęściej występujących dolegliwości układu pokarmowego. Szacuje się, że problem dotyczy niemal 30 proc. popul
INFORMACJA PRASOWABolesławiec, 4 listopada 2019 r.Ból pooperacyjny. Czy przyjmowanie leków zawsze jest konieczne?Leczenie chirurgiczne stanowi istotną ingerencję w organizm pacjenta. Dlatego w jego wyniku niezbędna jest odpowi
Informacja dla mediówJak świętować, to tylko z Pepsi! Warszawa, 6 listopada 2020 r.Właśnie startuje świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku